Thursday 15 December 2011

"GEYLANG-SHOP DECEMBER GIVEAWAY "


Klik Banner Untuk Join

Tarikh Tutup : 31.12.2011

Salah satu syaratnya ialah :

Kenapa anda suka kain dan nak Kain Cotton Polka Dots ini?

Tak tahu macamana nak ceritakan betapa saya menyukai corak Polka Dots ini. Apatah lagi corak Polka Dots agak popular ketika ini.  Setiap kali saya terpandang orang lain memakai baju kurung bercorak Polka Dots,  dalam hati berkata 'cantiknya corak tu, sejuk mata memandang dan suatu hari nanti saya mesti memilikinya'. Akhirnya tercapai juga keinginan saya untuk memiliki sepasang baju kurung pahang kesukaan saya ini. Suka rasa hati ini........


Kain Cotton Polka Dots ini memang terasa sejuk bila memakainya dan coraknya agak simple dan menarik bila dipandangnya. Bila dipakaikan terasa diri kembali muda dan teringat zaman dulu-dulu. Rugi rasanya kalau tidak memilikinya. Jika bertuah, saya ingin memiliki lagi sepasang kain cotton Polka Dots dari Giveaway ini . Kalau tiada rezeki, kita boleh shopping kat Geylang-Shop je, memang banyak pilihannya.....

No comments:

Post a Comment